Manisa Kart Bilinmesi Gerekenler

BAŞVURU İŞLEMLERİ

  • Başvuru işlemlerinde Manisa Kart Danışma Merkezine vermiş olduğunuz Evrak, Kimlik Bilgileri eksiksiz olmalıdır. Ayrıca vermiş olduğunuz Vesikalık Fotoğrafınız son 6 ay içerisinde çekilmiş olmalıdır.
    Belirtilen şartları sağlamayan müşterilerimizin Başvuru Talepleri değerlendirilmeyecektir.
  • İndirimli veya Ücretsiz kart taleplerinde istenilen evrakların kesinlikle tamamlanması gerekmektedir. ( İstenilen evrakları KART ÇEŞİTLERİMİZ sayfasından öğrenebilirsiniz. )
  • 65 Yaş Kartları sadece 65 yaşını Gün ve Ay olarak doldurmuş müşterilerimize verilmektedir.

VİZE İŞLEMLERİ

  • Süreli kartlarda her yıl Vize işlemi yapılması zorunludur.
  • Vize işlemi yapılmayan İndirimli, Ücretsiz veya Engelli kartlar ile biniş işlemi Normal tarife üzerinden gerçekleştirilir.
  • Tam(Sivil) Kart ve Manisa Kart'da vize işlemi yükümlülüğü yoktur.
  • Vize süresi sona eren kartlara abonmanlık işlemi uygulanmaktadır.
  • Tüm Öğrencilerin vize işlemi yapılırken Öğrenci Belgesine gerek duyulmaktadır.

KIRIK KART İŞLEMLERİ

  • Kartınızın kırılması durumunda içerisinde bulunan elektronik devre zarar göreceğinden Validatör okuma işlemi yapmamaktadır
  • Kart muhafazası kullanıcı sorumluluğunda olduğundan, Kırık Kartı yenileme talebiniz durumunda yıl içerisinde belirlenen Kırık Kart Bedeli tarafınızdan alınmaktadır.

 

ARIZALI KART İŞLEMLERİ

  • Kullanmış olduğunuz kartlar'da Elektronik devre bulunduğundan çeşitli etkisel sebeplerden dolayı arızalanabilmektedir.
  • Kartınızın arızalanması durumunda Validatöre Okutma işlemi ve Bakiye Yükleme işlemi yapılamamaktadır.
  • Kartınız kırılmamış veya yıpranmamış, ancak çalışmıyor ise Manisa Kart Danışma Merkezimize başvuru yaparak Kartınızı Ücretsiz olarak yenileyebilirsiniz.

KAYIP KART İŞLEMLERİ

  • Kartın kaybolması durumunda 0.(236) 232 19 00 No'lu telefona Kayıp Kart Bildirimi yapılması gerekmektedir.
  • Kartın kaybolması durumunda bilgi verilmemesi ve başkaları tarafından kullanılırken el konulması durumunda Cezai İşlem Bedeli ödenerek geri alınabilmektedir.
  • Kayıp kartınızın durumunu Manisa Kart Danışma Merkezimize başvuru yaparak öğrenebilirsiniz.

KİŞELLEŞTİRİLMİŞ KARTLARIN BAŞKALARI TARAFINDAN KULLANILMASI İŞLEMİ

  • Kişiselleştirilmiş(SİVİL KART, İNDİRİMLİ KART, ÜCRETSİZ KART ve ENGELLİ KART'ı) kartlar, Kişiselleştirilmiş kartlar olduğundan başkaları tarafından kullanılamaz.
  • Başkaları tarafından kullanılan(SİVİL KART, İNDİRİMLİ KART, ÜCRETSİZ KART ve ENGELLİ KART) kartlar tespit edildiği takdirde el konulmaktadır. El konulan kartlar Manulaş AŞ Genel Müdürlüğünde muhafaza edilir.
  • Başkaları tarafından kullanılan kartları geri almak için yıl içerisinde belirlenen Cezai İşlem Bedeli'nin ödenmesi gerekmektedir.
  • Başkaları tarafından kullanılan kartları ücret ödemeden geri almak için Bir(1) yıl beklemeniz gerekmektedir.
  • Başkaları tarafından kullanılan Ücretsiz Kamu Kartları geri verilmemektedir. Bu şekilde işlem gören kart sahipleri sadece Sivil Kart veya Manisa Kart'dan yararlanabilmektedir.

 

Manisa Ulaşım Hizmetleri MANULAŞ
Elektrik ve Elektronik Sistemler Müdürlüğü